mestral a les nou i deu

NIKON D90, f/2,8, 1/4000, ISO200, 50mm

8 comentaris:

  1. Yes, really cool photo!
    I love the contrasts.
    XXX

    ResponElimina
  2. Avui he revelat una d'aquest rellotge que vaig fer vora un mes, i m'agrada molt més el teu enquadrament inclinat. Molt maca.
    Què tal aquest 50mm? Estic pensant en comprar-me'n un.
    Salutacions.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies David. Estaria be veure la teva mirada a l'estació meteorològica.
    El 50mm. possiblement sigui dels millors objectius de Nikon, però depend perqué el vulguis no cal anar a un f/1,4, el f/1,8 és similar però a quasi mitad de preu. Si el vols per retrat o detalls de primer pla si que és recomenable. La lluminositat i definició és extraordinaria. Jo encara el tinc que exprimir bastant més.

    Salutacions.

    ResponElimina
  4. Justament és el f/1,8G el que m'estic mirant, ja que la meva càmara no té motor. N'he vist moltes i bones opinions per la seva relació qualitat/preu.
    Gràcies per la info.
    Salutacions.

    ResponElimina
  5. Dons faràs molt bona adquisició, aprofita ara que ve el sr. Noel, el sr. Tió i els srs. Reis, així et sortirà gratis, :D

    Bon Nadal.

    ResponElimina

Toggle menu