una versió al meu aire


6 comentaris:

  1. m'agrada més al teu aire. molt més.
    Salut!

    ResponElimina
  2. M'agrada aquesta sèrie que has fet de la Mar Bella, Felicitats! és un lloc que visito amb freqüència, em fascina.

    ResponElimina
  3. Ostres, aquesta és molt xula. Sobretot perquè sobta el mar amb aquest color tant clar, contrastant amb la negror dels edificis.
    Processat o filtre IR?
    Salut!!

    ResponElimina
  4. Sergi: gràcies ;)

    Xavier: Gràcies. Estic d'acord amb tu, val la pena passar de tant en tant estones en aquest lloc.

    David: Gràcies. Aquesta vegada és un processat en l'aigua, concretament un desenfoc direccional.

    ResponElimina
  5. ostres un joc de B/N impecable! M'agrada molt aquesta perspectiva de la ciutat.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. gràcies Gali, content de que t'agradi.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Toggle menu