arbre i camí

NIKON D90, f/5.6, 1/80, 24mm, ISO 200



12 comentaris:

  1. Un fotón sin duda, ese cielo es espectacular, el árbol en su punto exacto y el tratamiento en blanco y negro exquisito sin duda. Yo que frecuento a modo de observador webs de fotografia de naturaleza muy puristas como Fotonatura por ejemple (excelente sitio para el aprendizaje por cierto) estoy seguro de que allí habría gente que te diría que no hubiera incluido el árbol que asoma por la izquierda. En mi caso no tengo muy claro si ese detalle lo hubiera cortado o no, pero en todo caso eso es una nimiedad. La foto en su conjunto es de las que me colgaría sin pensármelo en mi casa.

    ResponElimina
  2. que gran gran gran foto... para mi todo perfecto!!!

    ResponElimina
  3. Bella fotografia, camí i arbre meravellosos, molt guapa!

    ResponElimina
  4. Camí que porta a l'arbre. Arbre que mira el camí. Però tots dos sota un cel espectacular i un tractament de la imatge molt maco. M'agrada.
    Salutacions

    ResponElimina
  5. Una imatge espectacular, on l'arbre contrastat contra el cel (gran cel!) domina la imatge...i el cami ens hi condueix. Respecte l'enquadrament...te tan pes el cami i l'arbre que el costat esquerra no destorba.
    Fantàstica!

    ResponElimina
  6. Gracies Josep Maria, Xavier, David, Miquel i José Antonio. Efectivament, una mica de branques de l'arbre de l'esquerra sobraven, gràcies per fer-m'ho veure.

    ResponElimina
  7. com sempre, el que per molts tan sols seria un arbre i li treus més suc. La foto i el tractament ja t'ho han dit i sobre les branques... com diria en Jaume Cusidó... petits detalls que marquen diferències.
    una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Sergi, ja veus errors de principiant. ;)

      Elimina
    2. errors per segons qui, jo segurament no hagués vist aquesta foto i si l'hagués vist... probablement les hauria deixat.

      el que si que veig és que sent una foto estàtica i tan ben treballada, val la pena de cuidar "petits detalls" per si algún dia l'has de fer en gran format estigui impecable... ;o)

      Elimina
  8. Je, je, veo que finalmente le has quitado el árbol por completo, quizás si que mejore un poco, porque la mirada ahora no se para ni por un instante en ese punto de la fotografía que no tenía que ser el punto principal. De todas formas, la foto como te dije, era y es un fotón con árbol o sin árbol. En mi caso, si algún día me das un consejo sobre alguna foto en concreto, no creas que no lo tengo en cuenta o que probablemente no haya probado en consejo. Pero seguramente no volvería a subir la foto a la entrada. Por pura pereza. Las críticas constructivas siempre son bien recibidas.

    ResponElimina
  9. Sin duda mejor, gracias José Antonio. Es una auténtica suerte teneros aquí y disponer de vuestras sinceras observaciones.

    ResponElimina

Toggle menu