corrent cap a la llum


23 comentaris:

  1. Es un plaer contemplar les teves fotografies.

    ResponElimina
  2. Uooo!!! Esta es perfecta!!! Puro clasicismos, un Blanco y Negro perfecto y una luz y un ambiente magnífico. Me encanta, la niebla y la línea de sombra, en fin, fotón!!

    ResponElimina
  3. exprimint al màxim, m'agrada molt!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Manel, José Antonio, Sergi i Carlos, content de que us agradi.

    Thanks a lot Frank.

    ResponElimina
  5. Bonita composición, esa diagonal de la sombra está estupenda.

    ResponElimina
  6. Una foto molt aconseguida, un munt d'elements perfectament conjugats, el corredor en l'instant perfecte, la llum i les projeccions molt precises. Enhorabona!

    ResponElimina
  7. Felicitats una vegada més, és una fotografia impressionant; molt bona. ;)

    ResponElimina
  8. Very well done! You took the right moment! Also light and composition are wonderful!

    ResponElimina
  9. Gracias Emilio.

    Gràcies Xavier, quen per sort en conjugen els elements cal no perdre ni un instant.

    Gràcies Carles, valoro les teves opinions.

    Thanks Andy.

    ResponElimina
  10. Excelente composición y fantástico B/N.

    ResponElimina
  11. Aquesta se m'havia escapat! es fantàstica!
    Digna finalista ( per mi millor que la guanyadora)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Miquel, però que no et torni a passar :)
      La foto del Santi és molt bona.

      Elimina
  12. Molt maca, a mi també se m'havia escapat. Sort que ha estat finalista i m'ha permés disfrutar-la. felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carme, content de que t'agradi.

      Elimina
  13. Al final les valoracions sempre acaben siguent subjectives, són una qüestió de gustos i no hi ha gran cosa a discutir sobre això; però dins dels gustos, jo ambé tinc el meu i voto per la fotografia que ens vas presentar, la trobo encertada al milímetre en tots els aspectes; i que consti que no desmereixo per es la guanyadora, però la teva m'agrada més. Felicitats per la nominació.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó en quan a la subjectivitat dels que contemplem fotografies que no son nostres, però això és lo fantàstic de la fotografia, com en altres disciplines, si no serien matemàtiques. Per això les presentem, opinem i anem creixent.

      Moltes gràcies Carles, perqué amb fotògrafs com tu vaig aprenent.

      Elimina
  14. Encara que no molesta, pel meu gust sobra aquest tros de ciment de la dreta.

    Però be, es un petit detall per un preciós contrallum.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Certament hi sobra, però quan hi han subjectes en moviment no t'hi pots pensar gaire, o dispares o t'ho perds. Gràcies per passar Ramon.

      Elimina
  15. Fantàstica, Ramón. Has agafat el moment just per fer la fotografia: el sol, amagat darrera l'estructura, en el punt del dia just per fer aquesta ombra en diagonal, i el corredor que resalta de forma excepcional sobre el mar. M'encanta. Enhorabona per la menció finalista.
    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies David, tal com li deia al Ramon, o aprofites el moment o t'ho perds, be, sempre podria intentar parlar amb el corredor però em penso que no s'ho prendria molt bé.

      Elimina

Toggle menu