díptics passeig Lluís Companys

Segurament més d'una vegada hem sigut botxins o víctimes de una mostra de 100 o 200 fotos als o dels nostres amics o familiars, de les fotos del viatge, de l'estiu a la platja de torn, del dinar dels amics de l'infància, etc.

Arrel d'un article que vaig llegir sobre la presentació de fotos en formats de díptics o tríptics, normalment aplicats a composicions creatives o artístiques, vaig pensar que podria ser una bona eina pels casos que us deia al principi, reduint a la mitat o tercera part el número de fotos amb les que teníem que castigar als nostres hostes, dotant a la mostra d'un sentit estètic i creatiu que pot causar grata sorpresa, i pot convertir un tediós passe de fotos en un moment divertit.

Crec important tenir en compte que les combinacions que fem tinguin certa coherència, es a dir, que donin una informació addicional i complementaria, com per exemple, detalls complementaris d'una mateixa vista o objecte, angles o perspectives diferents d'un mateix objecte o objectiu, aproximacions ampliades d'una escena, etc.

5 comentaris:

  1. Una sèrie molt interessant, amb un tractament B&N exquisit...bones parelles d'imatges

    ResponElimina
  2. gràcies Miquel, solament ha estat una reflexió i proposta.

    ResponElimina
  3. hi coincideixo amb en Miquel, felicitats Ramon

    ResponElimina
  4. Molt interessant, Ramón. M'agrada com has fet les combinacions de les diferents fotos per fer els díptics. I m'apunto aquesta proposta.

    ResponElimina
  5. gràcies Sergi i David, si ha estat útil, estic content.

    ResponElimina

Toggle menu