navegant cap a la boira


10 comentaris:

  1. boat, peace and quiet....yeah, I like this scene

    ResponElimina
  2. Mystic scenery in b&w. Like it!

    ResponElimina
  3. Te'ls prendria tots, els posts...ets magnífic, i t'aprecio tant!! Una abraçada ben gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No em facis tremolar, que les fotos sortiran mogudes. Una abraçada.

      Elimina
  4. Pots fer una sèrie estupenda entre aquesta, la de la farola i la de la lluna. M'encanten.
    Salutacions.

    PD: És un suplici comentar ara en blogger. Es veu que és per la verificació de paraules que triga a vegadas fins a 5minuts en sortir. Jo l'he tret i sembla que ara no em diu ningú que té problemes per comentar. T'ho dic per a que ho sàpigues.

    ResponElimina
  5. Totlment d'acord amb en David...una sèrie minimalista, neta, clara, molt bella!...
    També estic d'acord amb la conya deles parauletes, moltes vegades il.legibles, tambñé el vaig treure fa temps...i he pogut observar que algun comentari fet per robots, no ha estat publicat.
    Una abraçada i que ens puguis seguir fent disfrutar amb les teves imatges!

    Salut!

    ResponElimina
  6. Thanks a lot Frank and Andy.

    moltes gràcies David i Miquel, teniu raò amb el nou sistema de verificació, és una conya, el treuré a veure que passa. Una abraçada a tots dos.

    ResponElimina
  7. Realmente exquisita, me encanta de una sencillez y elegancia extrema y un tratamiento de blanco y negro perfecto. Enhorabuena.

    ResponElimina
  8. Que bonita!!!!, maravillosa la luz, enhorabuena, {me lo pones muy facil, aqui no hay reflejos :)}

    ResponElimina
  9. Gracias José Antonio y Jacar.
    Saludos y bona nit, que ya es tarde.

    ResponElimina

Toggle menu