quan la lluna acaricia la platja

NIKON D90, f/9, 20seg, 45mm, ISO200

13 comentaris:

  1. una composició molt senzilla, elegant, nítida... una gran foto!!

    Salut!

    ResponElimina
  2. Deliciosa i suau imatge, molt bonica!

    ResponElimina
  3. Como se suele decir, menos es mas. Muy buena fotografía.

    ResponElimina
  4. Fantàstica.maconseguir que la lluna quedi quieta i bén esfèrica, mentres el mar adquireix l'aspecte sedós..., molt bén resolt. Vas trobar-te amb onatge?. M'encanta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carles, havia onatge però suau, de fet vaig fer-ne varies a diferents temps d'exposició, aquesta de 20 seg. és la que més em va agradar

      Elimina
  5. Genial, ¿fue caro el alquiler de la luna...?

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias Jacar, baratísimo, solo hay que esperar cuatro semanas para que esté llena ;)

      Elimina
  6. ... ja saps perquè tinc el barret a la ma oi? ;o)

    salut!

    ResponElimina
  7. Preciosa. Per treure's el barret, la barretina, chapeau, ... M'agrada molt el BiN i com fa la transició dels grisos cap el negre profund de l'horitzó.

    ResponElimina

Toggle menu