desig


11 comentaris:

  1. un aparador super atractico y lleno de impactos para no perderselo... jejeje... un B/N genial ;-) street photografy PURO!!!
    un abrazo!

    ResponElimina
  2. QUe buen partido le has sacado a este escaparate, la verdad es que la puesta en escena se vale el pararse un rato a jugar con las diferentes opciones. Enhorabuena.

    ResponElimina
  3. Gràcies Gali y José Antonio.

    No soy de mucho foto-street, bajo mi punto de vista, creo que hay un exceso de ello y en general bastante mediocre, pero hay lugares que cuando los ves solo tenes que esperar, intuyes que se puede producir alguna escena interesante y este fue el intento.

    Saludos.

    ResponElimina
  4. m'encanta el "dialeg" visual del vianant i les maniquis, Molt ben vista i un blanc i negre de luxe. Enhorabona...

    ResponElimina
  5. M'agrada molt com el desig va en ambdues direccions: la pose del maniquí és .
    molt suggerent. Molt bona, Ramón, és pura fotografia de carrer.
    Salutacions

    PD: Acabo de veure els altres dos blocs teus. Un amb molt bones fotos i l'altre amb un sentit reivindicatiu molt potent. M'agraden.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies David.
      sempre he tingut el dubte de si barrejar temes i estils, o be disposar les fotos en calaixos diferents, en fi, se m'ha donat per lo segon...
      M'alegro de que t'hagin agradat, gràcies novament.

      Elimina
  6. molt bona Ramon, coincideixo amb tu. una foto de carrer pot agradar o no, però ha d'explicar alguna cosa o implicar a qui l'observa. aquí una mostra...

    sobre el tractament ja saps que tinc el barret a la ma oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sergi, és un terreny en el qual no em moc amb facilitat, però de vegades ...

      Elimina
  7. Son dues imatges que be podrien estar penjades una al costat de l’altre.
    Una abraçada

    ResponElimina

Toggle menu