inside the book, the last one


Aquesta és l'última entrada d'aquesta sèrie, crec que és suficient i temo avorrir-vos solemnement. He triat aquesta perquè em suggereix una ona que en copejar la sorra s'esvaeix i desapareix per sempre, darrere d'ella unes altres, totes iguals i totes diferents, alguna cosa semblant a aquesta sèrie.

Us agraeixo les vostres visites i comentaris, i donar-me l'oportunitat d'haver-hi conegut nous amics que han passat per aquí, i sobretot feliç de poder-ho compartir amb vosaltres.

Una abraçada.

Si teniu interés en veure una selecció de la sèrie podeu anar aquí SERIE INSIDE THE BOOK

9 comentaris:

  1. A mí no me aburres, al contrario, todas tienen su interés bajo el mismo denominador. En este último caso, una ola en ese mar de colores, quizás un poco centrada, pero muy atractiva.

    Enhorabuena por la serie.

    Saludos.

    ResponElimina
  2. Una sèrie fantàstica, uns abstractes plens de plasticitat i color, una bona idea perfectament executada, enhorabona.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Una magnífica serie, con un denominador común pero distintas todas. Enhorabuena. Saludos.
    Agustín.

    ResponElimina
  4. The whole series is very beautiful!
    I am not tired of them yet. :-))
    XXX

    ResponElimina
  5. M'agrada molt aquesta sèrie i no avorreix gens! Són sorprenents i màgiques. felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carme, ha estat divertit i gratificant.

      Elimina
  6. Gracias Chapi, Minimal y Agustín, ha sido un placer compartirlas con vosotros.

    A lot of thanks Nadja, here we say "good brief, is twice as good" ;)

    ResponElimina
  7. No avorreixes, Ramón. Encara que siguin de la mateixa temàtica, trobo que cadascuna és totalmente diferent, i que transmeten múltiples sensacions. Has tingut una molt bona idea i el resultat m'ha agradat força.
    Salutacions

    PD: He vist l'enllaç que m'has deixat i és molt curiós com hem vist la foto quasi de la mateixa forma. He dubtat, i he anat a buscar el comentari que et vaig deixar quan vaig descobrir el teu altre blog, per si m'hagués influit a l'hora de fer-la, però l'havia pres una setmana abans. Per tant, la coincidència és genuina, cosa que m'agrada força.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies David, m'agrada haver compartit amb tu mirades a un mateix lloc sense haver-nos posat d'acord, imagina't si ens haguessim posat d'acord ;)

      Elimina

Toggle menu