passeig solitari


9 comentaris:

  1. Buen juego de luces y sombras, me encanta. La figura del paseante, vital.

    Un saludo.

    P.D. Busca el 3 y el 7 ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Chapi. Visto el 3 y el 7 :))

      Elimina
  2. Magnífic contrallum amb una estupenda perspectiva, una imatge molt suggerent que ens dona una visió de la rambla de mar ben especial i original.

    Enhorabona, genial treball.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Muy buena foto. Estupendo resultado a pesar de la complicación. Un saludo.
    Agustín.

    ResponElimina
  4. Molt ben vista i entenc el que em comentaves. Excel.lent perspectiva i contrallum. Molt bon resultat. Gràcies i una abraçada.

    ResponElimina
  5. M'he estat mirant la fotografia de nou i em suggereix fer-hi una prova... Eliminar la part dreta del pont, de manera que la persona quedi ubicada a la dreta i la vista marxi cap a l'esquerra, conduïda pel pont. No sé..., és el que em suggereix, tot i que només és una possibilitat més. Ja em diràs que et sembla. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carles, molt bona proposta, ho he probat i efectivament es molt més estètica i sugerent de la manera que indiques.

      Moltes gràcies, una abraçada.

      Elimina
  6. Excellent depth and the character is a plus, very good photo!

    ResponElimina

Toggle menu