plasma


8 comentaris:

  1. MUy curiosa. Y con un tratamiento muy adecuado. El detalle de la ventana medio abierto también me gusta. Mires como mires la vista siempre acaba dirigiendose a ese punto, o al menos a mi me pasa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que es curioso, realmente el edificio es así, los cristales de la fachada producen este efecto como de plasma. El edificio está en la plaza de Europa al lado de la Fira, entre L'H y BCN.

      Elimina
  2. Vaja, aquest edifici no el conec encara, serà qüestió de donar-li un cop d'ull, jejeje...

    La perspectiva en diagonal, les tonalitats i les geométriques formes fan que el resultat sigui molt atractiu visualment a l'hora que curiós, enhorabona, m'ha agradat mol, gràcies per compartir-ho.

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Minimal, vaig estar el dissabte passat i vaig pensar en tu, un lloc on la teva capacitat de veure geometries impossibles t'estan esperant.

      Una abraçada.

      Elimina
  3. Muy original y curiosa, me gusta tu forma de mirar la fotografía.
    Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Ana, viniendo de ti, lo considero un "piropo", fotográfico claro ;)

      Elimina
  4. M'agrada molt, sobretot aquesta perspectiva que li has donat. Amb aquest joc de llums que fa aquest edifici, la fa molt maca.
    Una cosa, vols que continuem amb el joc de les semblances? jejeje... Et deixo un link a una de les meves primeres entrades al meu blog. http://buscando-lo-invisible.blogspot.com.es/2010/10/tablero-de-juego.html
    Ja em diràs.
    Salutacions

    ResponElimina
    Respostes
    1. feliç coincidència novament David.
      m'agrada que compartim aquestes "mirades" cadescú amb les seves pròpies particularitats.

      Salut!

      Elimina

Toggle menu