SO arquitectònic


14 comentaris:

  1. Fabulosa composición de fotografía arquitectónica. BYN acertadisimos. Encantado de conocer tu espacio y de tus comentarios. Un saludo.

    ResponElimina
  2. Molt bona idea la composicio "tipofotografica", felicitats molt xules!

    ResponElimina
  3. Vaya pareja que te has marcado, cada una podría estar perfectamente en solitario. Las curvas y el b/n, alucinantes.

    Saludos.

    ResponElimina
  4. les sinuositats de l'arquitectura són fascinants....

    ResponElimina
  5. Joer moncat, sincerament, em sembla un concepte MOLT brillant i perfectament executat.

    La idea del díptic tot combinant formes per tal d'aconseguir un concepte tant eleborat, suggerent i refinat em sembla totalment genial.

    Les meves felicitacions, com pots veure m'ha encantat.

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Minimal, estimula molt disposar de les teves opinions.

      Elimina
  6. gracias por vuestros comentarios, celebro que os haya gustado.

    Saludos.

    ResponElimina
  7. Molt maques Ramon; m'encanta la composició en forma de díptic, totmi que cadascuna podria funcionar molt bé sola. Jo vaig fer narcosala similar amb la llum de la tarda/nit, però m'agrada molt la teva proposta i el resultat que en treus en blanc i negre.

    Moltes felicitats.

    Carles

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carles.
      No se si equivocadament, però penso que els díptics tenen que tenir certa coherència, es a dir, que aportin informació adicional o suficient com per considerar-los com un tot (excepte expressions purament artístiques). En aquest cas, les dues fotos son aproximadament des del mateix punt de vista, i la fòrmula del díptic em dona la sol·lució per plasmar el que els meus ulls veien i que d'altre manera hagués estat impossible presentar.

      Una abraçada.

      Elimina
  8. Porto desconectat uns dies, i ara que puc passar per aquí, em deixes bocabadat!...
    El díptic obre portes insospitades per imatges potents de per si ...que juntes es potencien mutuament donant una lectura diferent!....

    Salut!

    ResponElimina
  9. Quin punt de vista més bo per ambdues fotos, però la idea del díptic ha estat molt encertada. M'ha agradat molt com has lograt la continuïtat de les línies.
    Molt bona.

    ResponElimina

Toggle menu