roba estesa


13 comentaris:

  1. Que curiosa imagen, tiene su componente surrealista, de primeras descoloca y eso me gusta mucho. Muy bien vista.

    ResponElimina
  2. Esta molt bé...a més a les meves contrades es deia que hi havia roba estesa quan es volia parlar d'algun tema "no apte per menors"...

    ResponElimina
  3. El lema del pie de foto te aplica: "has conseguido marcar la diferencia". Concepto, composición, ... todo equilibrado.

    ResponElimina
  4. M'encanta la idea, el concepte, l'enhorabona.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Una bonica fotografia, bàsica i conceptual, m'agrada força!

    ResponElimina
  6. Me ha gustado mucho. Un abrazo.
    Agustín.

    ResponElimina
  7. moltes gràcies per la vostra visita i comentaris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo calladeta,pero al tant!
      Q gaudeixes del estiu,Ramon.:0)

      Elimina
  8. buen recurso, me encanta, felicidades

    ResponElimina
  9. Ostres què bona, Ramón. Últimament vaig una mica perdut i aquesta no l'havia vist!!!

    ResponElimina

Toggle menu