rituals


11 comentaris:

  1. Joer moncat, com te les gastes, no?

    No tinc paraules, o millor dit s'em queden curtes.

    Felicitats, una passada, m'encanta en toda la seva dimenssió i detalls.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Jo passejo, tu reparteixes, ell descansa, nosaltres fotografiem, vosaltres dubteu, ells s'ho miren :)
    Fantàstica... sempre em deixes inspirada!

    ResponElimina
  3. Una imatge perfecte, no calen més paraules per definir-la.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. que bonito.... ¡¡¡ todo !!!, me encanta, felicidades Moncat

    ResponElimina
  5. Gracies per la vostra visita Minimal, Cantireta, Josep i Jacar. Estic uns dies sense acces al pc i amb el iphone es una mica tedios.
    Una abracada.

    ResponElimina
  6. hola company, força temps desconectat del mòn virtual, tot i així sempre crida fer alguna escapadeta per veure les teves fotos.

    tot un "made in moncat" el bn que porta impregnat el teu adn, l'home de la carretilla (T'has fixat que acostuma a sortir algún a les teves fotos? ;o)
    una composició senzilla, equilibrada i amb fort contrast per zones

    com m'agrada,

    una forta abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola company, em fa molta il·lusió veure't per aquí, trobo a faltar les teves fotos, a veure si t'animes.

      Una forta abraçada.

      Elimina
  7. Els rituals formen part de la nostra vida, fem molt rituals al cap del dia , com portar y fer fotos quan viatgen. Molt bona visió y excellent ps. Salut

    ResponElimina
  8. Hay que ver cómo juegas con la mirada, las luces, las sombras, todo en su sitio, nada esta al azar.

    Una foto genial.

    Abrazos.

    ResponElimina
  9. M'agrada molt l'enquadrament i coincideixo en què tot hi és al seu lloc. Molt ben vista.

    ResponElimina

Toggle menu