per penjar els somnis


10 comentaris:

  1. Joer, vaya sitios visitas, ten cuidado, nunca se sabe. Se han llevado todo y dejan las perchas (?). Curioso rincón, me gusta mucho las texturas y lo surrealista del lugar.

    Abrazos.

    ResponElimina
  2. La belleza de los sencillo.
    Buena toma.
    Un saludo

    ResponElimina
  3. très interesante texture,où donc avez vous pu prendre cette photo? l'emplacement des cintres oubliés par des occupants sûrement en perte de repère, donne une dimension familière et surprenante.
    le choix de la couleur est bien vu.
    une belle image.

    ResponElimina
  4. Una composició i unes textures molt interessants.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. M'agrada molt la textura, el color i sobre tot el contingut.

    ResponElimina
  6. Jajaja, avui hem coincidit en el tema, però desde punts de vista ben diferents. :-)

    M'agrada molt el concepte, però vista la solitut i decadència del indret, qüasi que deixaria els malsons.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Són de roba fina, aquests somnis. Els penjadors pesen poc.
    Te n'escriuré un, m'agrada.
    Abraçada!

    PD. I no vindràs a sentir-me recitar? Passa pel meu bloc, visita "Tardoral Poètica". Please.... :0)

    ResponElimina
  8. gràcies a tots pels vostres comentaris.

    ResponElimina
  9. Una gran fotografia llena de significado y que da rienda a toda una serie de interpretaciones que todas ellas pueden ser validas. Saludos!

    ResponElimina
  10. Però que no siguin somnis terrorífics... M'agrada molt com l'has vist i el significat que li dones.

    ResponElimina

Toggle menu