desobediència civil

7 comentaris:

  1. Avui dia sembla que la situacio ens estigui portant a estar fent constantment desobediencies per tal de posar de manifest el nostre descontent, tal i com s'estan donant les coses. Molt bona, la linea groga trenca amb tota la resta.
    Salutacions

    ResponElimina
  2. Amigo moncat, ya ves que entro poco a los blogs por "lios" y falta de tiempo. El nuevo formato del blog me gusta mucho. Estupendas las últimas fotos: "pinchazo", "weekend" con un BN excepcional y esta última. Un abrazo.
    Agustín.

    ResponElimina
  3. M'agrada la idea i la composició. Em recorda una foto que vaig publicar el mes de juliol que titulava "creuant línies vermelles".
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. molt bona, felicitats
    si no li haguessis posat títol s'entendria perfectament, parla per si sola
    m'agrada el crit d'atenció que crea la línia taronja
    abraçades

    ResponElimina
  5. Me encanta cómo lo has visto, una foto cargada de simbolismo, muy propia para unos días que pretenden que nos quedemos en casa y sin "rechistar", como borregos.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  6. gràcies a tots pels vostres comentaris.
    Penso que és una imatge de fàcil lectura, però no així en quan a l'acceptació estètica i que algú pot considerar "mal rematada"

    ResponElimina
  7. Doncs a mi m'agrada, i reflecteix molt bé el que vols transmetre amb el títol...

    ResponElimina

Toggle menu