fantasia d'un paisatge marítim


13 comentaris:

  1. ¡ Es claro que es sorprendente y muy bello! La fotografía asombrosa; ¡ el tratamiento está conseguido!

    ResponElimina
  2. La imatge es boníssima i l'efecte aconseguit espectacular.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Joer, me dejas con la boca abierta, acostumbrado a tus fotos en b/n y más urbanas que otra cosa, me sorprendes muy gratamente con este paisaje espectacular, lleno de color y matices. En fin, que me quito el sombrero.

    Abrazos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi estic totalment d'acord. Els teus treballs urbans son boníssims i amb aquesta m'has sorprès.

      Felicitats !!!!!

      Elimina
  4. Ara portava dies sense entrar al teu bloc. Moltíssimes felicitats per aquest tros de foto. Preciosa. Però també moltes felicitats per aquest disseny tant i tant encertat del bloc. M'agrada moltíssim!!

    ResponElimina
  5. Moncat, m'encanta.
    com ho has fet pq plogui a l'inrevés?

    ResponElimina
  6. OeilLibre i Josep, moltes gràcies.

    Chapi i Jordi, gràcies, i m'alegro de donar-vos una sorpresa. No solo de BN vive el hombre ;))

    Gali, moltes gràcies, a veure si no ets tan car ;)

    Marie-Claire, les fotos no són el que semblen si no el que tu perceps.

    ResponElimina
  7. Pues menos mal que te has atrevido a subir este paisaje marino porque es magnífico, me encanta!!!! El tratamiento es exquisito, y como bien te dicen por ahí acostumbrados a tus blancos y negros con esta rompes un poco la tónica. Enhorabuena.

    ResponElimina
  8. Espectacular resultat. Amb els ulls faig un vol entre eixos núvlos...

    Un abraç

    ResponElimina
  9. José Antonio, en parte, tu eres el "culpable" de que me atreviera a publicar esta foto.

    Josep, que tu diguis això, és un goig per a mi.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. El contrast de colors és una meravella i m'encanta com l'has composada per donar cabuda a la transició de colors freds a més calents. M'agrada molt.

    PD: Al reader tenia una entrada teva on et queixaves de que google comprimia les imatges al publicar-les al blog. Volia comentar-te que jo fa temps que ho vaig notar i per aixó sempre les poso amb mida "extra gran", que més o menys és a 800px el costat més llarg, i la compressió no és tant bèstia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies David.
      M'alegra que ho comentis, dons ja començava a pensar que eren "manies" meves, encara que n'estava segur. Tindrè en compte el que comentes.

      Una abraçada.

      Elimina

Toggle menu