harmonia


18 comentaris:

  1. Armónica y relajante, para colgarla en la pared y miradla una y otra vez.

    Buen día.

    ResponElimina
  2. Una imatge dolça i minimalista, molt bonica!

    ResponElimina
  3. Uaaaaooo!!!, Genial, me encanta, en serio. La combinación de los tres colores es preciosa y la textura y color del mar increible. Desde luego esta como dice Chapiniki es para colgarla.

    ResponElimina
  4. M'afegeixo a les opinions de que som davant un quadre de museu. Els colors obtinguts son d'una delicadesa exquisida. Una oda a l'harmonia de l'immensitat.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Preciosa, exquisita...
    Un abrazo.
    Agustín.

    ResponElimina
  6. M'agrada molt el teu treball, així que em quedaré per aquí!
    La fotografia preciosa, dona una sensació de relax, tranquil.litat i calma especials. M'encanta.
    Igualment t'invito a participar en el meu blog, que espero sigui del teu interés.
    Que tinguis un bon dia!

    ResponElimina
  7. Hem tenies acostumat als teus b/n i aquest toc de color m'ha agafat a contrapeu.
    Harmonia, tranquilitat, pau .... fantàstica

    ResponElimina
  8. Gràcies per la vostra visita i comentaris, de tant en tant un toc de color.

    ResponElimina
  9. Imágenes como esta son un punto de partida o de llegada, no estoy seguro, pero en cualquier caso indican un límite, y en el límite se oculta eso tan escurridizo que llaman arte.
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu amable comentario José Manuel.
      Un abrazo.

      Elimina
  10. Con ese título quien puede rebatir....La toma impresionante.Un saludo desde Almería .-

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Anjespinosa.
      Un cordial saludo.

      Elimina
  11. Ostres quina abstracció colorista més preciosa. Com bé diu en Chapi, és per penjar-la a la parte i relaxar-te mirant-la. La línia blanca de l'horitzó, a més, li dóna un aspecte tridimensional. M'encanta.
    Una abraçada i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  12. Tres colores, tres bandas... sencilla pero fantástica. Un abrazo

    ResponElimina

Toggle menu