La compra


6 comentaris:

  1. M'agrada molt la composició i sobretot el joc d'ombres.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. sombra y silueta..., suena como un cliché de los años 50, muy bien hecho!

    ResponElimina
  3. Tiene un aire retro, no sé si es por la luz, por la señora... me gusta este contraste tan grande

    Abrazos

    ResponElimina
  4. Gràcies per la vostra visita i comentaris.

    ResponElimina
  5. M'agrada la composició i aquestes ombres tan acusades, però pel meu gust (ja se sap... para gustos colores) m'hagués agradat tenir més textura al terra, potser baixant les llums altes. També és cert que així té més contrast entre la llum i les ombres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si David, tinc tendència a forçar els extrems, potser aquesta compo no és la més apropiada per fer-ho, estic d'acord.

      Gràcies.

      Elimina

Toggle menu