foto al carrer


13 comentaris:

  1. Cada loco con su tema...Excelente foto calljera, Ramón !!!

    ResponElimina
  2. Sí, cadascú a la seva. T'has fixat que els ulls dels tres personatges, comptant el cartell, estan perfectament alineats? És una diagonal molt xula, m'ha fet portar la vista cap amunt ràpidament.

    ResponElimina
  3. I segueix la vida...
    Molt bona!

    ResponElimina
  4. Extraordinari! m'encanten aquestes mirades de gent del carrer, jo confesso que soc lent i se m'escaparien totes.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Has conseguit captar el moment amb tot el seu detall, m'agraden molt aquestes escenes quotidianes.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Bona imatge, m'encanta la seva lectura en direccions oposades, gratificant.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Un instante robado al tiempo. Muy buen ojo.
    Un abrazo

    ResponElimina
  8. Cool photo! And beautiful black and white.
    XXX

    ResponElimina
  9. Tanta vida en un instant...
    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Que decirte, a sabes que este tipo de fotografía es mi preferida. Soy un apasionado de verdad, cada instante robado a la cotidianeidad me fascina. Este es un muy buen ejemplo de que hay que llevar siempre la cámara encima... uno nunca sabe.

    Y gracias por el apoyo al proyecto que he emprendido! lo necesito, de verdad!

    Un saludo

    ResponElimina
  11. Fotografía de calle en su más puro estilo.
    Este tipo de foto es mi preferida y ademas en b&n... que más se puede pedir, pues una mirada atenta y una técnica como la tuya.
    Una gozada.
    Un abrazo

    ResponElimina
  12. Gracias por pasar, y sobretodo por vuestros comentarios, es un lujo contar con vuestras opiniones, lo digo sinceramente, os estoy muy agradecido.

    Salutacions.

    ResponElimina
  13. M'agrada el moment i a més, si ens fixem, trobem a l'Iniesta a sobre del cap del noi del mòbil, com si el fotògraf volgués fer-li una altra foto.

    ResponElimina

Toggle menu