#464. Castanyes


10 comentaris:

  1. Molt bona. Sembla que el vianant fugi del fumejant castanyer.
    Una abraçada Ramon

    ResponElimina
  2. Ya te debes conocer cada rincón del centro, lugares, personas.. una sinfonia de elementos que esperan ser orquestados por tu cámara. saludos!!!

    ResponElimina
  3. En aquest cas no crec que aporti gaire el color... encara que aquesta línia de bombetes em te el cor robat.

    Una abraçada Ramon.

    ResponElimina
  4. M'agrada, Ramon. Aquesta intensa llum lateral fa que destaquin els personatges i sobretot la fumera, que m'atreviria a dir que agafa el protagonisme de la imatge. Pel meu gust, llàstima que el personatge s'allunyi de la paradeta de menjar. Si s'hi acostés, seguint la flaire del menjar, acabaria d'arrodonir la història. O potser en seria una altra ...

    ResponElimina
  5. Además del contraluz, que tan bien utilizas, me encanta cómo el humo de las castañas parece perseguir al paseante, como para atraerlo al puesto del vendedor. Por cierto, a pesar de la tremenda luz, éste tiene las bombillas encendidas.

    Feliz semana, Ramón.

    ResponElimina
  6. Aquest castanyer que es queda a l'ombra per cedir tot el protagonisme al seu fum... I sembla que el fum fa la seva feina, anant a buscar i envoltant el potencial comprador. Ben vist, aquest fum :)

    ResponElimina
  7. Gracies per la vostra visita i comentaris.

    ResponElimina
  8. Me gusta!!!...no sé si es la composición, esa estela de humo, el hombre que se aleja con su sombra, las bombillas...o creo que todo, el caso es que me resulta atractiva!!!

    Un gran abrazo, Ramón!!! ;)

    ResponElimina
  9. Con ese humo casi llega el aroma a castañas asadas y la saliva se dispara.
    Un abrazo,

    ResponElimina

  10. Buena composición aprovechando la luz de la mañana.
    La dirección del peatón, la dirección del humo, los papeles para envolver las castañas, todo junto conforma la diagonal que imprime movimiento a la foto.

    Un abrazo

    · LMA · & · CR ·

    ResponElimina

Toggle menu